Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206


Заводський район

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наказом Міністерства економіки України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.07.2010 № 922

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ  ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2013 рік (із змінами)

територіальний відділ освіти, молоді та спорту Заводського району управління освіти і науки департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради

ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 37611443

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтований початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

Електрична енергія 40.10.1

2273

місцевий бюджет

 

закупівля в одного учасника

грудень 2012

територіальна група централізованого господарського обслуговування та технічного нагляду

очікувана вартість

Послуги на постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) 40.30.1

2271

місцевий бюджет

 

закупівля в одного учасника

грудень 2012

територіальна група централізованого господарського обслуговування та технічного нагляду

очікувана вартість

Послуги з розподілу води 41.00.2

2272

місцевий бюджет

 

закупівля в одного учасника

грудень 2012

територіальна група централізованого господарського обслуговування та технічного нагляду

очікувана вартість

Машини обчислювальні, частини та приладдя до них 26.20.1  ( 3 лоти)

3110

місцевий бюджет

 

відкриті торги

березень - квітень 2013

територіальна група централізованого господарського обслуговування та технічного нагляду

 

Лот 1 - 26.20.14 - машини автоматичного оброблення інформації цифрові, подані як система (навчальній комп'ютерний комплекс та інтерактивний комплекс)

 

Лот 2 - 26.20.15 - машини автоматичного оброблення інформації цифрові інші, що мають або не мають в одному корпусі один або два з таких пристроїв: запом'ятовувальні пристрої, пристрої введення, пристрої виведення (персональний комп'ютер)

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

Лот 3 - 26.20.16 - пристрої введення та виведення, що мають або не мають запом'ятовувальні пристрої в одному корпусі (ксерокс стаціонарний, принтер, БФП)

 

 

 

 

 

 

 

Прилади електричні побутові, інші, н.в.і.у (плита електрична, шафа жарочна електрична) 27.51.2

 

3110

місцевий бюджет

 

закупівля в одного учасника

липень-серпень 2013

територіальна група централізованого господарського обслуговування та технічного нагляду

Згідно ст..39 п.2 пп.4 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 10.07.2013р. № 26 (24.12.2012р. № 29; 02.01.2013р. № 1; 26.03.2013р. № 10; 16.04.2013 №14)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів, Н.М.Шаповалова

___________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Секретар комітету з конкурсних торгів, Н.П. Старостяк

                                                                 __________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
  Наказом Міністерства економіки

                                                                                              України  26.07.2010 № 922 (у
редакції наказу Міністерства
економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011         № 428)

 

РІЧНИЙ ПЛАН
державних закупівель на 2013 рік
районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 37573534

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітка

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води 35.30.1

2271

місцевий бюджет

364084,00грн.(триста шістдесят чотири тисячі  вісімдесят чотири грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ

закупівля в одного учасника

лютий 2013 року

Головний спеціаліст - бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності  - Гуржій Олена Валентинівна

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів протокол від 05.02.2013 № 3

Голова комітету з конкурсних торгів                                                                                                                 О.Б.Волошина

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                                                              О.В.Гуржій

 


 

                                                                                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства
економіки України
26.07.2010 № 922


РІЧНИЙ ПЛАН
державних закупівель на 2013 рік
районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 37573534

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітка

Послуги з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) 40.30.1

2271

місцевий бюджет

364084,00грн.
(триста шістдесят чотири тисячі вісімдесят чотири грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ

закупівля в одного учасника

січень 2013 року

-

-

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів протокол від 28.12.2012 № 2

Голова комітету з конкурсних торгів                                                                                                                 О.Б.Волошина

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                                                              О.В.Гуржій


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Міністерства економіки України

26.07.2010 № 922

 

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ (очікувана вартість)

на 2011 рік

відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 02136212

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

 

Орієнтований початок проведення процедури закупівлі

 

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

 

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

Культури овочеві 01.11.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Овочі свіжі 01.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Фрукти, ягоди та горіхи 01.13.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

М'ясо свіже та заморожене 15.11.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

М'ясо та харчові субпродукти свійської птиці 15.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Продукція рибна 15.20.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Молоко рідке та вершки 15.51.1

1133

місцевий бюджет

 

відкриті торги

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Масло вершкове 15.51.3

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Сир сичужний та кисломолочний 15.51.4

1133

місцевий бюджет

 

відкриті торги

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Послуги їдалень 55.51.1 (Послуги з організації шкільного харчування) Лот 1

1133

місцевий бюджет

 

відкриті торги

листопад 2010 року

Централізована бухгалтерія - Бажанова Олена Борисівна, господарча група - Скрипченко Яна Іванівна

 

Лот 2

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 11 листопада 2010 року № 33

Голова комітету з конкурсних торгів, Кінінєєв В.Г.

Секретар комітету з конкурсних торгів, Скрипченко Я.І.


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства економіки України
30.01.2009 № 61

РІЧНИЙ ПЛАН

державних закупівель на 2010 рік

відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтований початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки тендерної документації (запиту цінових пропозицій)

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого) 55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього) 55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого) 55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього) 55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Культури овочеві 01.11.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Овочі свіжі 01.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Фрукти, ягоди та горіхи 01.13.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

М'ясо свіже та заморожене 15.11.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

М'ясо та харчові субпродукти свійської птиці 15.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Продукція рибна 15.20.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Молоко рідке та вершки 15.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Масло вершкове 15.51.3

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Сир сичужний та кисломолочний 15.51.4

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Послуги шкільних їдалень 55.51.1

Лот 1

1133

місцевий бюджет

 

відкриті торги

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Лот 2

 

 

Голова тендерного комітету, начальник відділу освіти Кінінєєв В.Г.

(за рішенням тендерного комітету від 11.06.2010 р. № 25)


ЗАТВЕРДЖУЮ:
Голова тендерного комітету,
начальник відділу освіти ЗРА ЗМР

______________В.Г.Кінінєєв

РЕЄСТР

державних закупівель відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради (зі змінами)

 

Найменування предмета закупівлі, кількість (обсяги) товарів, робіт і послуг

Найменування учасника процедури закупівлі, з яким укладено договір

Номер і дата договору про закупівлю (ціна, зазначена у договорі, зокрема, за одиницю товару, роботи і послуг)

Вид процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)

Дочірне підприємство «Мрія» колективного підприємства торгівельно-виробничої фірми «Запоріжбуд»

№ 01/02 – ТШК від 15 лютого 2010 р.

132653,51 грн.

Запит цінових пропозицій (котирувань)

додатк.угода №1 від 30.03.2010 р.

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)

Колективне підприємство торгівельно-виробнича фірма «Запоріжбуд»

№ 02/02 – ТШК від 15 лютого 2010 р.

20124,39 грн.

Запит цінових пропозицій (котирувань)

додатк.угода №1 від 30.03.2010 р.

 

 

 

 

Послуги шкільних їдалень

Лот № 1 - Колективне підприємство торгівельно-виробнича фірма «Запоріжбуд»

№ 02/04-ТШК від 01 квітня 2010 р.

81279,87 грн.

Відкриті торги

додатк.угода №1

від 31.05.2010 р.

Лот № 2 - Дочірне підприємство «Мрія» колективного підприємства торгівельно-виробничої фірми «Запоріжбуд»

№ 01/04-ТШК від 01 квітня 2010 р.

601804,37 грн.

Відкриті торги

додатк.угода №1

від 31.05.2010 р.

Культури овочеві

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрпродторг-Запоріжжя»

№ 01/04-Т від 01 квітня 2010 р

94764,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Овочі свіжі

Приватний підприємець Умріхина А.А.

№ 02/04-Т від 01 квітня 2010 р.

105295,50 грн. (загальна вартість)

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Фрукти, ягоди та горіхи

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрпродторг-Запоріжжя»

№ 03/04-Т від 01 квітня 2010 р

74145,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Молоко рідке та вершки

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрпродторг-Запоріжжя»

№ 04/04-Т від 01 квітня 2010 р

141295,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

М'ясо свіже та заморожене

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 06/04-Т від 01 квітня 2010 р

124199,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

М'ясо та харчові субпродукти свійської птиці

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 07/04-Т від 01 квітня 2010 р

130053,30 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Продукція рибна

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 08/04-Т від 01 квітня 2010 р

135333,20 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Масло вершкове

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 09/04-Т від 01 квітня 2010 р

94770,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Сир сичужний та кисломолочний

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 10/04-Т від 01 квітня 2010 р

135859,50 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

 


Управління праці та соціального захисту населення Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

( найменування замовника-розпорядника державних коштів)

Найменування

Код

Джерело

Очікувана

Окремі

Очікувана

Код згідно

Назва

Очікува-

Відповідаль-

Строк

Пр

з/п

Визначеного

З КЕКВ

Фінансу-

вартість

частини

вартість

ЛКПП

процедури

ний строк

ний

дп

имі

 

Предмета

КПКВ

вання

предмета

предме-

окремих

016-97

закупівлі

початку

(особа)

договору

тка

 

 

(для

 

закупівлі

та

частин

закупівлі

 

процедур

підрозділ(и)

 

 


 

бюд жетних

коштів)

 

 

(тис.грн)

закупів­лі (у разі їх визначе н

предмета закупівлі(у

разі їх визначення) (тис.грн)

товарів послуг)

 

закупівлі

(особи),

яких

планується

залучити до

підготовки

тендерної

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Послуги

1343

Кошти

126,72

 

 

Катего-

Запит

Червень

Тендер-

31.12

 

 

лікувальних закладів з метою санаторно-курортного лікування та оздоровлення ветеранів війни, ветеранів праці та інвалідів

 

місцевого бюджету

(сто

двадцять

шість тис.

гри. 72 коп)

 

 

рія-85.11.1

тип-

85.11.14.

200'

цінових пропозицій (котирувань)

201 Ор

ний комітет

2010

 


 

Голова тендерного комітету
Заступник начальника управління праці та соціального захисту
населення Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради О.Л.Міняйло

(за рішенням тендерного комітету від 14.06.2010 № 1 )


РЕЄСТР
державних закупівель відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

 

Найменування предмета закупівлі, кількість (обсяги) товарів, робіт і послуг

Найменування учасника процедури закупівлі, з яким укладено договір

Номер і дата договору про закупівлю (ціна, зазначена у договорі, зокрема, за одиницю товару, роботи і послуг)

Вид процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)

Дочірне підприємство «Мрія» колективного підприємства торгівельно-виробничої фірми «Запоріжбуд»

№ 01/02 – ТШК від 15 лютого 2010 р.
132653,51 грн.

Запит цінових пропозицій (котирувань)

додатк.угода №1 від 30.03.2010 р.

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)

Колективне підприємство торгівельно-виробнича фірма «Запоріжбуд»

№ 02/02 – ТШК від 15 лютого 2010 р.
20124,39 грн.

Запит цінових пропозицій (котирувань)

додатк.угода №1 від 30.03.2010 р.

 

 

Послуги шкільних їдалень

Лот № 1 - Колективне підприємство торгівельно-виробнича фірма «Запоріжбуд»

№ 02/04-ТШК від 01 квітня 2010 р.
87587,51 грн.

Відкриті торги

 

Лот № 2 - Дочірне підприємство «Мрія» колективного підприємства торгівельно-виробничої фірми «Запоріжбуд»

№ 01/04-ТШК від 01 квітня 2010 р.
609853,07 грн.

Відкриті торги

 

Культури овочеві

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрпродторг-Запоріжжя»

№ 01/04-Т від 01 квітня 2010 р
94764,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Овочі свіжі

Приватний підприємець Умріхина А.А.

№ 02/04-Т від 01 квітня 2010 р.
105295,50 грн. (загальна вартість)

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Фрукти, ягоди та горіхи

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрпродторг-Запоріжжя»

№ 03/04-Т від 01 квітня 2010 р
74145,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Молоко рідке та вершки

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрпродторг-Запоріжжя»

№ 04/04-Т від 01 квітня 2010 р
141295,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

М’ясо свіже та заморожене

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 06/04-Т від 01 квітня 2010 р
124199,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

М’ясо та харчові субпродукти свійської птиці

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 07/04-Т від 01 квітня 2010 р
130053,30 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Продукція рибна

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 08/04-Т від 01 квітня 2010 р
135333,20 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Масло вершкове

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 09/04-Т від 01 квітня 2010 р
94770,00 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 

Сир сичужний та кисломолочний

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗапоріжТоргПостачання»

№ 10/04-Т від 01 квітня 2010 р
135859,50 грн. (загальна вартість )

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 


 ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства
економіки України
30 січня 2009 р. № 61

ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі 




1. Інформація не для друку: 
1.1. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Відділ освіти Заводської районної адміністрації запорізької міської ради, 02136212
1.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
1.3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 704487,30 грн. (сімсот чотири тисячі чотириста вісімдесят сім грн. 30 коп.)

2. Замовник: 
2.1. Повне найменування: Відділ освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

3. Інформація про предмет закупівлі: 
3.1. Предмет закупівлі: Послуги шкільних їдалень
3.2. Вид та кількість поставки товарів, вид виконання (проведення) робіт та надання послуг: 2 Лоти

4. Дата і номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення: № 9 (397) від 01.03.2010 р., № оголош. 05826

5. Результат проведення процедури закупівлі: 
5.1. Дата акцепту тендерної пропозиції, що визначена найкращою: 
Лот № 1 - 25.03.2010 р.; 
Лот № 2 – 25.03.2010 р.
5.2. Дата укладення договору про закупівлю: 
Лот № 1 – 01.04.2010 р.; 
 Лот № 2 – 01.04.2010 р.
5.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися, дата прийняття такого рішення ____-_____, причини _______-___________ 

6. Вартість договору про закупівлю (з урахуванням ПДВ): 
Лот № 1 – 87587,51 грн. (Вісімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят сім грн. 51 коп.);
Лот № 2 – 609853,07 грн. (Шістсот дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят три грн. 07 коп.)

7. Інформація про переможця торгів: 
7.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи):
Лот № 1 – Колективне підприємство торгівельно-виробнича фірма «Запоріжбуд»;
Лот № 2 – Дочірне підприємство «Мрія» колективного підприємства торгівельно-виробничої фірми «Запоріжбуд»

8. Начальник відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради, голова тендерного комітету Кінінєєв Віктор Григорович


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства економіки України
30.01.2009 № 61

РІЧНИЙ  ПЛАН
державних закупівель на І квартал 2010 року (зі змінами)
відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтований початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки тендерної документації (запиту цінових пропозицій)

Примітка

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень-лютий 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень-лютий 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

 

Голова тендерного комітету, начальник відділу освіти                                          Кінінєєв В.Г.

(за рішенням тендерного комітету від 23.03.2010 р. № 20)

 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства економіки України
30.01.2009 № 61

РІЧНИЙ  ПЛАН
державних закупівель на  2010 рік (зі змінами)
відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради
(очікувана вартість)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтований початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки тендерної документації (запиту цінових пропозицій)

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого) 55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)                        55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого) 55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)                55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Культури овочеві                                     01.11.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Овочі свіжі                                   01.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Фрукти, ягоди та горіхи                                  01.13.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

М'ясо свіже та заморожене                                  15.11.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

М'ясо та харчові субпродукти свійської птиці      15.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Продукція рибна                       15.20.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Молоко рідке та вершки                      15.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Масло вершкове                    15.51.3

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Сир сичужний та кисломолочний 15.51.4

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Послуги шкільних їдалень  55.51.1
Лот 1

1133

місцевий бюджет

 

відкриті торги

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Лот 2

 

 

Голова тендерного комітету, начальник відділу освіти                                                       Кінінєєв В.Г.

(за рішенням тендерного комітету від 23.03.2010 р. № 21)


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства економіки України
30.01.2009 № 61

РІЧНИЙ  ПЛАН
державних закупівель на  2010 рік
відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради
(очікувана вартість)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтований початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки тендерної документації (запиту цінових пропозицій)

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)
55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)                       
55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

 

 

 

15 % від догов., який був заключений в 2009 році

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)
55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)               
55.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

січень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Культури овочеві                                    
01.11.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія,td width=p style=p style= /td господарча група

 

Овочі свіжі                                   01.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Фрукти, ягоди та горіхи     
 01.13.2

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

М'ясо свіже та заморожене                                  15.11.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

М'ясо та харчові субпродукти свійської птиці     
15.12.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Продукція рибна                      
15.20.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Молоко рідке та вершки                     
15.51.1

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Масло вершкове                   
15.51.3

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Сир сичужний та кисломолочний                    
15.51.4

1133

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Послуги шкільних їдалень 
55.51.1                       
Лот 1

1133

місцевий бюджет

 

відкриті торги

березень 2010 року

Централізована бухгалтерія, господарча група

 

Лот 2

 

 

Поточний ремонт тіньових
навісів в ДНЗ

1134

місцевий бюджет

 

запит цінових пропозицій (котирувань)

березень 2010 року

Господарча група

 

Голова тендерного комітету, начальник відділу освіти                                                                                       Кінінєєв В.Г.

(за рішенням тендерного комітету від 19.02.2010 р. № 9)


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих і двоступеневих торгів 

1. Замовник:
1.1. Повне найменування: Відділ освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради
1.2. Місцезнаходження: 69067, Україна, м. Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
1.3. Відповідальний за проведення торгів (прізвище, ім'я, по батькові, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Скрипченко Яна Іванівна, (061)236-56-23, (061)236-56-21, xoz-zra@rambler.ru

2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Предмет закупівлі: Послуги шкільних їдалень
2.2. Вид та кількість поставки товарів, вид виконання (проведення) робіт та надання послуг: 2 Лоти
2.3. Місце і строк (поставки товарів, виконання (проведення) робіт або надання послуг): Школи Заводського району, м. Запоріжжя, квітень-грудень 2010 року

3. Процедура закупівлі: ВІДКРИТІ  ТОРГИ

4. Отримання тендерної документації:
4.1. Місце: 69067, Україна, м. Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49, каб. № 7
4.2. Способи: особисто або поштою  

5. Тендерне забезпечення:
5.1. Спосіб (форма) надання: не вимагається
5.2. Розмір: не вимагається

6. Умови подання тендерних пропозицій:
6.1. Місце: 69067, Україна, м. Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49, каб. № 7
6.2. Спосіб: особисто або поштою
6.3. Кінцевий строк: 22.03.2010 року до 10:00

7. Розкриття тендерних пропозицій:
7.1. Місце: 69067, Україна, м. Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49, кабінет начальника відділу освіти
7.2. Дата: 22.03.2010 року
7.3. Час: 14:00

8. Додаткова інформація: Способи зв’язку для отримання додаткової інформації – (061) 236-56-23, 236-62-15, Герговська Валентина Вікторівна, Скрипченко Яна Іванівна
Кваліфікаційні вимоги до Учасників встановлюються відповідно до пункту 24 Положення «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».
Відповідно до пункту 6 Положення  закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється у вітчизняних виробників або їх представників, дилерів, дистриб’юторів.
Учасники можуть подавати тендерні пропозиції стосовно частин предмету закупівлі (лотів).

 9. Начальник відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради, голова тендерного комітету Кінінєєв Віктор Григорович

____________________________
                             (підпис, М. П.) 

 


  ЗАТВЕРДЖУЮ:
Голова тендерного комітету,
начальник відділу освіти ЗРА ЗМР
______________В.Г.Кінінєєв

РЕЄСТР
державних закупівель відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради 

Найменування предмета закупівлі, кількість (обсяги) товарів, робіт і послуг

Найменування учасника процедури закупівлі, з яким укладено договір

Номер і дата договору про закупівлю (ціна, зазначена у договорі, зокрема, за одиницю товару, роботи і послуг)

Вид процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього)

Дочірне підприємство «Мрія» колективного підприємства торгівельно-виробничої фірми «Запоріжбуд»

№ 01/02 – ТШК від 15 лютого 2010 р.

132664,07 грн.

Запит цінових пропозицій (котирувань)

Код згідно з ДКПП 016-97 (при закупівлі товарів, послуг)

55.51.1

Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого)

Колективне підприємство торгівельно-виробнича фірма «Запоріжбуд»

№ 02/02 – ТШК від 15 лютого 2010 р.

20203,77 грн.

Запит цінових пропозицій (котирувань)

Код згідно з ДКПП 016-97 (при закупівлі товарів, послуг)
55.51.1

16.02.2010 року


РІЧНИЙ ПЛАН
державних закупівель на І квартал 2010 року
відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

 

Предмет закупівлі Код КЕКВ (для бюджетних коштів) Джерело фінансування Очікувана вартість предмета закупівлі Процедура закупівлі Орієнтований початок проведення процедури закупівлі Підрозділ/и особа/и), яких планується залучити до підготовки тендерної документації (запиту цінових пропозицій) Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8
Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого) 1133 місцевий бюджет         15 % від догов., який був заключений в 2009 році
Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього) 1133 місцевий бюджет         15 % від догов., який був заключений в 2009 році
Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Запоріжжя Лівого) 1133 місцевий бюджет   запит цінових пропозицій (котирувань) січень-лютий 2010 року Централізована бухгалтерія, господарча група  
Послуги шкільних їдалень (організація харчування учнів шкіл Павло-Кічкасу та сел. Підпорожнього) 1133 місцевий бюджет   запит цінових пропозицій (котирувань) січень-лютий 2010 року Централізована бухгалтерія, господарча група  
Поточний ремонт тіньових навісів в ДНЗ 1134 місцевий бюджет   запит цінових пропозицій (котирувань) лютий-березень 2010 року господарча група  

 

Голова тендерного комітету,
начальник відділу освіти
Кінінєєв В.Г.

(за рішенням тендерного комітету від 13.01.2010 р. № 2)


  ЗАТВЕРДЖУЮ:
Голова тендерного комітету,
начальниквідділуосвіти ЗРА ЗМР
______________В.Г.Кінінєєв

РЕЄСТР
державних закупівель відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради

Найменування предмета закупівлі, кількість (обсяги) товарів, робіт і послуг

Найменування учасника процедури закупівлі, з яким укладено договір

Номер і дата договору про закупівлю (ціна, зазначена у договорі, зокрема, за одиницю товару, роботи і послуг)

Вид процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

-

-

-

-

-

Протокол № 1 від 04.01.2010 року


  ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні тендерного комітету
протокол від 23.11.2009р. №3

ПОРЯДОК
розгляду скарг, поданих учасниками до моменту  укладення договору про закупівлю, тендерним комітетом управління праці та соціального захисту населення Заводської районної адміністрації

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, постійно діючим тендерним комітетом управління праці та соціального захисту населення Заводської районної адміністрації.
1. Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення управлінням праці та соціального захисту населення Заводської районної адміністрації (далі – замовник) процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 із змінами (далі – Положення), може оскаржити дії, рішення, бездіяльність замовника.
У разі, коли на день отримання замовником скарги укладено договір про закупівлю, замовник не має права приймати рішення за даною скаргою, про що повідомляє учасника, який подав скаргу, листом у п'ятиденний строк.
Днем отримання скарги є дата її реєстрації у замовника.
2. Об'єктом оскарження не може бути:
- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
3. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу.
4. Скарга повинна бути викладена українською мовою на бланку учасника, скріплена підписом уповноваженої особи та печаткою юридичної особи. Фізична особа у скарзі зазначає своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання.
5. Скарга повинна містити:
а) відомості про учасника процедур державних закупівель: найменування, місцезнаходження (адресу), телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;
б) відомості про процедуру закупівлі: назву процедури, предмета закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
в) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;
г) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель.
Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.
6. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення, замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство. Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником рішення про зупинення процедури закупівлі. Замовник має право скоротити встановлений ним строк зупинення процедури закупівлі, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство та учасник, який подав скаргу.
Після закінчення встановленого строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
7. Замовник, не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, та учасника - переможця процедури закупівлі про зміст скарги, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
8. Скарга залишається без розгляду, якщо:
а) подана з порушенням пункту 4 цього Порядку;
б) об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;
в) зміст скарги не відповідає пункту 5 цього Порядку;
г) подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
У разі, коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність замовника, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.
У разі залишення скарги без розгляду замовник протягом трьох календарних днів з дати її отримання, повідомляє про це учасника.
9. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу, подану до замовника.
У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги цього ж учасника, з того ж самого предмета оскарження, у подальшому до розгляду не приймаються.
10. Замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
- у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
- у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
Рішення про розгляд скарги надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
11. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом п'яти робочих днів, з дня його прийняття, надсилає учаснику, який подав скаргу, і Державному казначейству. 

Заступник начальника управління,
начальник відділу прийняття рішень.
голова тендерного комітету
Є.І.Гітіна

ПОРЯДОК
розгляду тендерним комітетом Заводської районної адміністрації скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг постійно діючим тендерним комітетом Заводської районної адміністрації, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.
1. Будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення Заводською районною адміністрацією (далі – замовник) процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 із змінами (далі – Положення), може оскаржити дії, рішення, бездіяльність замовника.
У разі, коли на день отримання замовником скарги укладено договір про закупівлю, замовник не має права приймати рішення за даною скаргою, про що повідомляє учасника, який подав скаргу, листом у п'ятиденний строк.
Днем отримання скарги є дата її реєстрації у замовника.
2. Об'єктом оскарження не може бути:
- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
3. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу.
4. Скарга повинна бути викладена українською мовою на бланку учасника, скріплена підписом уповноваженої особи та печаткою юридичної особи. Фізична особа у скарзі зазначає своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання.
5. Скарга повинна містити:
а) відомості про учасника процедур державних закупівель: найменування, місцезнаходження (адресу), телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;
б) відомості про процедуру закупівлі: назву процедури, предмета закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
в) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;
г) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель.
Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.
6. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство. Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником рішення про зупинення процедури закупівлі. Замовник має право скоротити встановлений ним строк зупинення процедури закупівлі, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство та учасник, який подав скаргу.
Після закінчення встановленого строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
7. Замовник не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, та учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
8. Скарга залишається без розгляду, якщо:
а) подана з порушенням пункту 4 цього Порядку;
б) об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;
в) зміст скарги не відповідає пункту 5 цього Порядку;
г) подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
У разі, коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність замовника, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.
У разі залишення скарги без розгляду замовник протягом трьох календарних днів з дати її отримання повідомляє про це учасника.
9. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу, подану до замовника.
У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги цього ж учасника з того ж самого предмета оскарження у подальшому до розгляду не приймаються.
10. Замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
- у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
- у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
Рішення про розгляд скарги надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
11. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу, і Державному казначейству. 

Заступник голови районної адміністрації,
голова тендерного комітету
С.Є. Мельник

(за рішенням тендерного комітету від 03.11.2009 №2)


  ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом начальника
відділу освіти ЗРА ЗМР
12.10.2009 № 368

Порядок
розгляду тендерним комітетом відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю

1. Загальні положення

1.1. Даний порядок розроблений відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти від 17.10.2008р. № 921 (із змінами) у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.11.2008р. № 1017 та Типового положення про тендерний комітет, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 20.05.2009 № 470, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2009р. за № 740/16756.
1.2. Порядок визначає процедуру розгляду тендерним комітетом відділу освіти Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради скарг, поданих учасниками торгів до моменту укладення договору про закупівлю.

2. Процедура розгляду скарг

2.1. Будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг, може оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника.
2.2. Об'єктом оскарження не може бути:
- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
2.3. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику.
Замовник може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
2.4. У разі подання скарги замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання ним скарги від учасника. Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником рішення про призупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім рішення, коли ним в установлений строк прийнято рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
2.5. Замовник не пізніше 5 робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, учасника – переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
2.6. Замовник протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
- у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
- у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
2.7. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом 5 робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу, і Державному казначейству ( обслуговуючому банку).

Начальник відділу В.Г.Кінінєєв

ПОРЯДОК
розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг постійно діючим тендерним комітетом відділу комунального господарства Заводської районної адміністрації Запорізької міської ради, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.
1. Будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення відділом комунального господарства Заводської районної адміністрації (далі – замовник) процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 із змінами (далі – Положення), може оскаржити дії, рішення, бездіяльність замовника.
У разі, коли на день отримання замовником скарги укладено договір про закупівлю, замовник не має права приймати рішення за даною скаргою, про що повідомляє учасника, який подав скаргу, листом у п'ятиденний строк.
Днем отримання скарги є дата її реєстрації у замовника.
2. Об'єктом оскарження не може бути:
- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
3. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу.
4. Скарга повинна бути викладена українською мовою на бланку учасника, скріплена підписом уповноваженої особи та печаткою юридичної особи. Фізична особа у скарзі зазначає своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання.
5. Скарга повинна містити:
а) відомості про учасника процедур державних закупівель: найменування, місцезнаходження (адресу), телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;
б) відомості про процедуру закупівлі: назву процедури, предмета закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
в) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;
г) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель.
Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.
6. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення замовник з упиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство. Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником рішення про зупинення процедури закупівлі.
Замовник має право скоротити встановлений ним строк зупинення процедури закупівлі, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство та учасник, який подав скаргу.
Після закінчення встановленого строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
7. Замовник не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, та учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
8. Скарга залишається без розгляду, якщо:
а) подана з порушенням пункту 4 цього Порядку;
б) об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;
в) зміст скарги не відповідає пункту 5 цього Порядку;
г) подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
У разі, коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність замовника, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.
У разі залишення скарги без розгляду замовник протягом трьох календарних днів з дати її отримання повідомляє про це учасника.
9. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу, подану до замовника.
У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги цього ж учасника з того ж самого предмета оскарження у подальшому до розгляду не приймаються.
10. Замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
- у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
- у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
Рішення про розгляд скарги надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
11. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу, і Державному казначейству .

Голова тендерного комітету
Начальник відділу комунального
господарства
Ю.О.Кулак

(за наказом від 02.10.2009 №66р )

br /

Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet