Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206


Новини Комунарського району

 

Митинг по случаю Всемирного Дня Холокоста

Во всемирный День Холокоста проведен траурный митинг на братской могиле по ул.Очаковской. Минутой молчания почтили память замученых в 1941-1943 годах немецкими фашистами более 36 тысяч мирных жителей Запорожья, из них -20 тысяч евреев. Цветы к монументу возложили и зажгли свечи памяти директор департамента культуры, туризма, национальностей и религий ОДА Владислав Морокко, председатель районной администрации Александр Кузьмин, представители Запорожской еврейской общины «Яхад», Еврейского Совета Запорожской области, благотворительной организации «Запорожский благотворительный фонд «Хесед Михаэль», Еврейского общинного центра „Мазаль Тов”.

27 января 1945 года советская армия освободила лагерь уничтожения Освенцим-Биркенау. Именно в этот день, следуя резолюции ООН принято отмечать Всемирный день памяти жертв Холокоста. Для запорожцев это постановление имеет особое значение, ведь именно наш земляк, командир штурмового отряда 106 стрелкового корпуса, майор Анатолий Шапиро, командовал отрядом, который прорвался к Освенциму, разминировал и первым открыл ворота лагеря Аушвиц-1.


Про роботу районної адміністрації у грудні  2015 року

 

Діяльність районної адміністрації здійснювалась згідно з планом міськвиконкому та районної адміністрації в межах компетенції, визначеної Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Положенням про районну адміністрацію. Головою районної адміністрації проводились наради з керівниками структурних підрозділів районної адміністрації та служб, які забезпечують життєдіяльність району. Розглядались питання підготовки до відзначення Новорічних та Різдвяних свят, святкового оформлення об’єктами торгівлі вітрин та прилеглої території, вжиття заходів щодо благоустрою території району, погашення заборгованості з виплати заробітної плати, ліквідації стихійної торгівлі,  виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

         22.12.2015 біля будівлі районної адміністрації відбулось урочисте відкриття районної Новорічної ялинки. Привітали присутніх голова районної адміністрації Олександр Кузьмін, депутати міської ради Віктор Пріт, Олег Германюк.  Театралізоване дійство підготували вихованці Комунарського районного центру молоді та школярів. Усіх бажаючих пригостили гарячим чаєм. Від Діда Мороза глядачі отримали солодощі та призи.

         На постійному контролі керівництва районної адміністрації питання прийому та тимчасового влаштування вимушених переселенців з Донецької, Луганської областей та АР Крим. Районною адміністрацією облаштовано 120 ліжко-місць  для тимчасового проживання вимушених переселенців в гуртожитку КП «Основаніє» за адресою вул. Дослідна станція, 74. Станом на 29.12.2015 у  зазначеному гуртожитку проживає 95 осіб. Є вільні місця у містечку модульного типу для тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб без права постійного проживання по вул. Стешенка, 18. Містечко розраховане на 544 койко-місць. Станом на 29.12.2015 у зазначеному містечку проживає 376 особи.

         У територіальному відділі освіти по Комунарському району станом на 29.12.2015 зареєстровано 430 звернень вимушених переселенців щодо влаштування дітей у школи та дитячі садки району: 399 дітей влаштовано у школи, 64 дитини влаштовані у дитячі садки. В управлінні праці та соціального захисту населення зареєстровано та поставлено на облік 6830 осіб. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 призначено 1789 щомісячних адресних допомог. До управління Пенсійного фонду в Україні в Комунарському районі звернулося  5232 особи з числа вимушених переселенців.

         Вживались заходи по виконанню Закону України „Про Державний реєстр виборців”. Протягом звітного періоду на підставі відомостей, наданих суб’єктами подання інформації для проведення періодичного поновлення бази даних Реєстру та в порядку уточнення персональних даних виборців було опрацьовано 934 записи про виборців. Видано 69 наказів про внесення змін та доповнень до бази даних Реєстру. Направлено 26 запитів до суб’єктів подання відомостей про уточнення персональних даних виборців.

         Проведено певну роботу з кадрових питань. У Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій 2 особи підвищили кваліфікацію за професійною програмою підвищення кваліфікації.  2 посадовця навчались у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Запорізької області. 4 посадові особи прийняли участь в апаратних навчаннях у МВК.      

         У грудні звільнено за згодою сторін 1 посадову особу місцевого самоврядування та прийнято на посаду за переведенням 1 посадовця.

           До міськвиконкому надано пропозиції щодо осіб для зарахування до кадрового резерву районної адміністрації на 2016 рік.

Осіб, щодо яких прийнято рішення суду про заборону займати посади в державних органах або звільнених на підставі рішення суду не було. Також, фактів вчинення корупційних діянь або порушення спеціальних обмежень посадовими особами районної адміністрації за звітний період не виявлено.

Проведено 5 засідань адміністративної комісії, розглянуто 10 матеріалів про адміністративне правопорушення. На 9 правопорушників накладено штраф на суму 4012 грн.

         Проведено 3 засідання опікунської ради, на яких розглянуто 5 питань.

         Організовано та проведено консультативно-правову зустріч з населення району за участю представників управління праці та соціального захисту населення по Комунарському району, відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Запорізького міського управління юстиції, управління Пенсійного фонду України в Комунарському районі, Державної податкової інспекції у Комунарському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області.

         Проаналізовано фінансовий та соціально-економічний стан економіко-визначальних підприємств району за січень-листопад 2015 року.

Запорізьке виробниче підприємство «Неон» УТОГ

У січні-листопаді 2015 року обсяг найважливіших видів промислової продукції - трансформаторів становив 4 230,7 тис.грн. Темп падіння обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до  відповідного періоду минулого року склав 8,9 %. У листопаді обсяг найважливіших видів промислової продукції на підприємстві становив 317,9 тис. грн. Темп падіння обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до попереднього місяця склав 50,27 %.

У січні-листопаді 2015 року обсяг реалізованої промислової продукції склав  6 226,8 тис. грн. Темп падіння у порівнянні з відповідним періодом минулого року становив 8,9 %.

У листопаді реалізовано промислової продукції на 541,0 тис. грн. Темп падіння по відношенню до попереднього місяця склав 38,73 %.

Фонд оплати праці штатних працівників за січень-листопад 2015 року склав 2 836,1 тис. грн., що відносно аналогічного періоду минулого року менше на 6,2%. ( Зменшення кількості працюючих на 17 чол.). У листопаді поточного року фонд оплати праці склав 267,9 тис. грн., що на 4,59% менше попереднього місяця.

Середньомісячна заробітна плата штатного працівника на підприємстві з початку року складає 1 581,8 грн., що по відношенню до відповідного періоду минулого року більше на 9,1 %.

У листопаді 2015 року середньомісячна заробітна плата штатного працівника становила 1 728,4 грн., що на 2,13 % менше попереднього місяця.   

 Станом на 01.12.2015 року штатна кількість працівників складала 155 осіб.

ТОВ НВФ «Міда, лтд»

У січні-листопаді 2015 року обсяг найважливіших видів промислової продукції становив 59 483,2 тис. грн. Темп зростання обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до  відповідного періоду минулого року склав 52,2 %.

У листопаді обсяг промислового виробництва на підприємстві становив        10 960,4 тис. грн. Темп зростання обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до попереднього місяця склав 35,89 %.

У січні-листопаді 2015 року обсяг реалізованої промислової продукції склав  109 826,8 тис. грн. Темп зростання у порівнянні з відповідним періодом минулого року становив 41,8 %.

У листопаді реалізовано промислової продукції на 17 028,5 тис. грн. Темп зростання по відношенню до попереднього місяця склав 29,08 %.

За січень-листопад 2015 року вироблено 132,5 тис. пар взуття, що на 5,4% менше аналогічного періоду минулого року. У листопаді підприємством випущено 19,9 тис. пар взуття, що на 37,24 % більше попереднього місяця.

Фонд оплати праці штатних працівників за січень-листопад 2015 року складав 26 650,5 тис. грн., що відносно аналогічного періоду минулого року більше на 3,0 %. У листопаді поточного року фонд оплати праці склав 2 667,8 тис. грн., що на 2,26 % більше попереднього місяця.

Середньомісячна заробітна плата штатного працівника на підприємстві з початку року складає 1 610,9 грн., що по відношенню до відповідного періоду минулого року більше на 11,9 %.

У листопаді 2015 року середньомісячна заробітна плата штатного працівника становила 1 694,9 грн., що на 2,39 % більше попереднього місяця.   

 Станом на 01.12.2015 року штатна кількість працівників складала 1 719 осіб.

ПАТ «Запорізький механічний завод»

У січні-листопаді 2015 року обсяг найважливіших видів промислового виробництва становив 17 108,2 тис.грн. Темп падіння обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до  відповідного періоду минулого року склав 6,8 %.

У листопаді обсяг найважливіших видів промислового виробництва на підприємстві становив 1 714,1 тис.грн. Темп зростання обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до попереднього місяця склав 41,43 %.

У січні-листопаді 2015 року обсяг реалізованої промислової продукції склав  25 413,1 тис.грн. Темп падіння у порівнянні з відповідним періодом минулого року становив 1,0 %.

У листопаді реалізовано промислової продукції на 2 521,0 тис.грн. Темп зростання по відношенню до попереднього місяця склав 200,19 %.

Фонд оплати праці штатних працівників за січень-листопад 2015 року складає 6 543,2 тис.грн., що відносно аналогічного періоду минулого року більше на 15,7 %. ( Зменшення кількості працюючих на 27 чол.). У листопаді поточного року фонд оплати праці склав 704,5 тис.грн., що на 7,9% більше попереднього місяця.

Середньомісячна заробітна плата штатного працівника на підприємстві з початку року складає 2 457,08 грн., що по відношенню до відповідного періоду минулого року більше на 28,7 %.

У листопаді 2015 року середньомісячна заробітна плата штатного працівника становила 3 010,87 грн., що на 7,45 % більше попереднього місяця.   

Станом на 01.12.2015 року штатна кількість працівників складала 239 осіб.

ТОВ «Запорізькій завод гумово-технічних виробів»

У січні-листопаді 2015 року обсяг найважливіших видів промислової продукції становив 23 659,0 тис.грн. Темп зростання обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до  відповідного періоду минулого року склав 113,95 %.

У листопаді обсяг промислового виробництва на підприємстві становив 4 038,0 тис.грн. Темп зростання обсягів промислового виробництва у порівняних цінах по відношенню до попереднього місяця склав 153,96 %.

У січні-листопаді 2015 року обсяг реалізованої промислової продукції склав 23 412,0 тис.грн. Темп зростання у порівнянні з відповідним періодом минулого року становив 21,22 %.

У листопаді реалізовано промислової продукції на 4 099,0 тис.грн. Темп зростання по відношенню до попереднього місяця склав 126,71 %.

Фонд оплати праці штатних працівників за січень-листопад 2015 року складає 1 467,4 тис.грн., що відносно аналогічного періоду минулого року більше на 16,0 %. У листопаді поточного року фонд оплати праці склав 202,0 тис.грн., що на 5,65 % більше попереднього місяця.

Середньомісячна заробітна плата штатного працівника на підприємстві з початку року складає 2 967,0 грн., що по відношенню до відповідного періоду минулого року більше на 5,03 %.

У листопаді 2015 року середньомісячна заробітна плата штатного працівника становила 3 110,0 грн., що на 4,08 % більше попереднього місяця.   

Станом на 01.12.2015 року штатна кількість працівників складала 65 осіб.

         Проведено аналіз соціально-економічного стану підприємств Комунарського району за січень-жовтень 2015 року. Підприємствами району за січень-жовтень 2015 року реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) у відпускних цінах підприємств (без ПДВ та акцизу)  на суму 900,888 млн. грн., що на 21,95 % менше, ніж за січень-жовтень 2014 року (1 154,267 млн. грн.). Питома вага району до м. Запоріжжя становить 1,1 %, що на 1,1 % менше відповідного періоду 2014 року.

         Проаналізовано стан перерахунків по сплаті за землю з юридичних та фізичних осіб від нової грошової оцінки землі. Станом на 01.12.2015 року від підприємств району надійшло 37 936,0 тис. грн. земельного податку, що складає 118,4 % від планового завдання ДПІ (плюс 5 900,0 тис. грн.). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зростання  надходження по платі за землю склало 122,9% (надходження на 01.12.2014 склало 30 866,6 тис. грн.). На теперішній час 10 юридичних осіб та 3 фізичні особи не провели нову грошову оцінку земельних ділянок, річна сума втрат бюджету по них складає 125,4 тис. грн. (по юридичних особах – 103,1 тис. грн. та по фізичних особах – 22,3 тис. грн.).

Районна адміністрація постійно вживає заходи щодо поліпшення торговельного обслуговування населення.

         Проведено   роботу  з  суб'єктами  господарювання,  які  здійснюють діяльність на об'єктах торгівлі та сфери послуг, щодо новорічного оформлення торгових залів, вітражів та прилеглих до об'єктів територій. Понад 78 об’єктів сфери торгівлі та послуг забезпечили оформлення торгових залів та вітрин з використанням світлової ілюмінації. 10 об'єктів прикрасили ілюмінацією дерева та ялинки. В мережі супермаркетів відкриті відділи з реалізації новорічних   іграшок     (магазини   “Сільпо”,  “Економ-Плюс”,  “АТБ”,  ”Метро”,”Варус” ).

         З метою забезпечення населення району продуктами харчування проведено  5  районних ярмарок. В ярмарках прийняли участь  50 суб’єктів підприємницької діяльності. Мешканцям району були представлені у широкому асортименті плодоовочева продукція та інша сільськогосподарська продукція.  Товарообіг склав  173,7 тис. грн.

Проведено інвентаризацію торговельних місць на 4 ринках та торгівельному майданчику, загальна кількість яких станом на 01.12.2015 становить - 5157 од. 

Заступником голови районної адміністрації Олександром Поздняковим проведено наради з власниками торговельно-зупинкових комплексів, розташованих на території району та  об’єктів торгівлі та сфери послуг району. Були розглянуті питання  благоустрою  та утримання у належному санітарному стані територій, прилеглих до кіосків, приведення об’єктів у відповідність до вимог Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі та роботи в зимовий період, укладання  договорів для утримання об’єктів у належному санітарно-технічному стані.

        Задля запобігання спекулятивного підвищення цін проведено моніторинг цін та асортименту товарів в об’єктах фірмової торгівлі під знаком «Купуй Запорізьке – обирай своє», що розташовані на території району (7 одиниць). Встановлено, що у продажу основна частина товарів є продукція місцевих підприємств -   м’ясні, ковбасні вироби ТОВ «Бердянський м’ясокомбінат», ТОВ «Народна марка», молочна продукція ТОВ «Відродження» ТМ «Рідний край», ТОВ «Вільнянський молокозавод», смт. Степове, бакалейні товари ТОВ «Добролюб», ТМ«Запорізький стандарт», яйця Мирненської, Відрадненської та Димитрівської птахофабрики, олія ТОВ «ТД «Славія», ТОВ «ТД» Оліс», хліб та хлібобулочні вироби Запорізьких хлібозаводів №3, 5, ТОВ «Урожай», кондитерські вироби Запорізької кондитерської фабрики, ТМ «Наслада», ТОВ «Фірма Стелсі», морозиво та борошняні напівфабрикати ТОВ «Айс Запоріжжя».   

         Проведено 5 засідань  комісії по упорядкуванню роботи об’єктів сфери обслуговування. Розглянуто 14 звернень суб’єктів господарювання  щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі і сфери послуг та укладання договору про закріплення та утримання об’єкту благоустрою в належному стані.

         На контролі керівництва районної адміністрації питання ліквідації несанкціонованої торгівлі. Протягом місяця правоохоронними органами проведено 4 рейди  щодо припинення стихійної торгівлі в районі. Також  2 сумісні рейди (представники районної адміністрації та районного відділу поліції).  Було обстежено вулиці Чумаченка, Ситова, Космічну та Північнокільцеву, серед торгуючих у невстановлених місцях проводилась роз’яснювальна робота.  34 особам, що здійснювали незаконну торгівлю, вручені попередження про адміністративну відповідальність. 

        Пріоритетними напрямками діяльності районної адміністрації є створення комфортних умов життя мешканців району, його благоустрій.

  Голова районної адміністрації Олександр Кузьмін провів робочу нараду з головами квартальних комітетів №17,19,20 з питання недопущення складування сміття на вул.Космічній. Опрацьовано питання проведення рейдів в приватному секторі житла за участю голів квартальних комітетів, інспекції з благоустрою міської ради та районного відділу поліції.

         Відбулась зустріч керівництва районної адміністрації та керівництва ТОВ «Умвельт Запоріжжя». Обговорено проблемні питання спіпраці підприємства з головами квартальних комітетів: укладання договорів на вивіз сміття у повному обсязі, оплата за укладені договори, надання пакетів, відсутність бланків договорів.

         З метою термінового вжиття заходів по ліквідуванню наслідків негоди районною адміністрацією проведено тренування «Сильний снігопад». Протягом відведено часу було оповіщено підприємства всіх форм власності та комунальні підприємства. У навчанні прийняли участь 14 підприємств, залучено 51 одиницю техніки, 320 осіб. Підприємства, організації та установи району підтвердили свою участь технікою та людськими ресурсами під час очищення  від снігових заметів, ожеледиці та посипці сипучими матеріалами в зимовий період 2015-2016 . Станом на 16.12.2015  підприємствами району заготовлено 12,2 тонни солі та 140 тонн відсіву.

         Перевірено стан зупинкових комплексів по вул. Новокузнецькій, Гаврилова, 40-річчя Перемоги. Прибирання об’єктів виконується щоденно власниками комплексів.

ПАТ СМЕП «Символ» встановлено світлофорний об’єкт на перехресті вул. Магара - Радгоспна, замінено 150 електроламп в транспортних та пішохідних світлофорах, проведено технічне  обслуговування 918 дорожніх знаків.

Постійно проводиться робота з підприємствами сфери освіти та охорони здоров’я щодо укладання договорів по утриманню прилеглих територій.

КП «ЕЛУАШ» проводились роботи по прибиранню вулично-шляхової мережі. Закінчено роботи по ремонту внутрішньоквартальної дороги по вул. Ситова, 3, 5  на площі 300 кв.м. Прибрано 1123 рекламної продукції на закріплених зупинках. Очищено 308 дощоприймальників. Відремонтовано, встановлено 14 шт. кришок на люки.

КТВ МКП «Основаніє» ліквідовано 5 аварійно – небезпечних  дерев, кроновано 9 дерев. Вивезено 21,5 тонн сміття та гілля.

          ВДРБП «Зеленбуд» вивезено опале листя з вулиць Автозаводської, Космічної, Парамонова, на перехресті Автозаводської - Новокузнецької, вивезено 15 тонн. Прибрано та вивезено 7 тонн сміття.

         Проаналізовано роботу із зверненнями громадян. Протягом грудня до районної адміністрації надійшло 76 письмових звернень від громадян, на особистих прийомах голови районної адміністрації прийнято 2 громадянина, електронною поштою надійшло 1 звернення. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року: письмових звернень – 76, на особистих прийомах голови РА – 4.

Основні питання, з яких письмово звертались громадяни:

 

2015

2014

Питання землекористування та сільського господарства

-

2

Питання житлового господарства

31

41

Питання комунального і дорожнього господарств, благоустрою

19

11

Питання торгівлі і громадського харчування

1

8

Питання науки, освіти, виховання і навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів

13

4

Питання соціального захисту населення

7

5

Питання забезпечення законності та охорони правопорядку

-

4

Інші питання

5

1

Всього письмових питань

76

76

         Кількість письмових звернень у грудні  з питань житлового господарства  зменшилась на 24,4% у порівнянні з груднем 2014 року, (31 звернення проти 41). Основні питання стосуються питань продажу та передачі житла у приватну власність (8), індивідуального житлового будівництва (8), зміни умов договору найму (3).  Що стосується звернень з питань санітарного стану, благоустрою прибудинкових територій, будівництва та ремонту доріг, їх кількість зросла на 72,7%  у порівнянні з минулорічним періодом – 19 звернень проти 11. Основні питання – санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій – (4), будівництво та ремонт доріг – (3). Кількість звернень з  питань науки, освіти, виховання та навчання дітей  зросла майже втричі  у порівнянні з груднем 2014 року  та складає 13 звернень проти 4. За звітній період надійшло 7 звернень з питань соціального захисту населення, що більше на 40,0%  ніж  в 2014 році – 5 звернень.

Чотири  звернення, що надійшли  у грудні  місяці направлено для розгляду за належністю до інших установ, оскільки  питання, підняті у зверненням не входять до компетенції районної адміністрації.

          Станом на 04.01.2016 року 8 звернень громадян, що надійшли у грудні 2015 року задоволено, на 45 надано роз’яснення,  решта знаходиться на розгляді.

         За зверненнями громадян у грудні прийнято та отримано громадянами 6 розпоряджень, з них: з питань виховання дітей - 2, опікунство над неповнолітніми – 2, присвоєння поштової адреси – 1, зміна умов договору найму – 1.   

         Станом на 01.12.2015 у відділі організаційної та кадрової роботи знаходилось на контролі виконання 145 документів, які надійшли від вищих органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.

         Протягом грудня:

         взято на контроль – 2 документи;

         відправлено – 159 інформацій на виконання цих довгострокових контрольних документів.

          Надання інформації на виконання контрольних документів було здійснено без порушення терміну виконання.

         Станом на 01.01.2016 у відділі організаційної та кадрової роботи знаходиться на контролі виконання 147 документів, які надійшли від вищих органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.

         Проаналізовано роботу з документами в районній адміністрації. У грудні   опрацьовано 519 документів, видано 92 розпорядження голови районної адміністрації. 

nbsp; td width=

Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet