Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206


Новини Дніпровського району

Новини Дніпровського району
17.03.2017
 
14.03.2017 в приміщенні районної адміністрації по Дніпровському району Відділ по Дніпровському району служби (управління) у справах дітей Запорізької міської ради провів консультативну зустріч для опікунів та піклувальників району на тему: «Соціальний захист прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».
В заході взяли участь Гриценко Віталій Володимирович – заступник голови районної адміністрації, Попсуєва Наталія Олександрівна – начальник відділу по Дніпровському району служби (управління) у справах дітей ЗМР, Пономаренко Ірина Михайлівна – начальник Дніпровського РВ у м. Запоріжжі УДМС України в Запорізькій області, Коноваленко Ольга Сергіївна – головний спеціаліст територіального відділу освіти Дніпровського району Департаменту освіти і науки ЗМР, Севастьянова Олена Станіславівна – головний спеціаліст Запорізького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Будовська Лариса Володимирівна – заступник начальника управління пенсійного фонду в Дніпровському району м. Запоріжжя, Павлюк Наталія Володимирівна – начальник відділу прийому громадян Управління праці та соціального захисту населення ЗМР по Дніпровському району, Цюпка Вікторія Вікторівна – представник сектору ювенальної превенції Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області.
Опікунів та піклувальників ознайомили з питаннями: права та обов’язки опікунів, піклувальників; видача паспорту громадянина України дітині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування; організація соціального захисту дітей-сирті та дітей, позбавлених батьківського піклування в школах району; пенсійне та соціальне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Ознайомили з діяльністю Запорізького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в сфері захисту прав дітей.
 
З метою приведення території району до належного санітарного стану впродовж тижня комунальними підприємствами виконані такі роботи:
- збір випадкового сміття – 722  тис. м²;
- обрізування під природний вигляд крон дерев по вул. Істоміна - 17 од.;
- видалення самосійної порослі по вул. Істоміна – 25 м²;
- вивіз гілля 2,5 т, сміття – 1,5 т;
- очищення газону від торішнього опалого листя по вул. Бородінській – 11600 м2;
- вивіз листя – 4 т;
- підмітання тротуарних доріжок від висівок та ґрунту по бульв. Бельфорському – 2380 м² - 2,5 т;
- мощіння по бульв. Вінтера – 4000 м² - 10 т, по вул. Гребельній – 8929 м2 – 7 т;
- очищення проїзної частини уздовж бортового каменю від наносного ґрунту: пр.  Металургів – 650 м2 – 32,9 т, вул. Гребельна - 916 м2 – 10,2 т, вул. Істоміна – 63,09 м2 – 33, 9 т;
- механізоване підмітання проїжджої частини та лотків машиною «Глобус»: підходи до естакади, пр. Соборний, пр. Металургів,  (з/з), вул. Бородінська (з/з), вул. Гребельна, розворотнє коло по вул. Бородінській, вул. Б.Хмельницького;
- механізований змив: пр. Соборний, пр. Металургів, вул. Гребельна, підходи до естакади;
-  ямковий ремонт з використанням асфальтобетонної суміші: вул. Тиражна - 60,7 м2 – 10,2 т; вул. Істоміна – 63,09 м2 - 10,6 т; пр. Металургів – 42,5 м2 – 5,1 т;
- заміна 116 ламп по наступних вулицях: Артилеристів, Трегубенка, Адм. Макарова, Пугачова, Столєтова, Остапа Вишні, Дніпровське шосе, Добробутній, Бетховена, Михайлова, Черняховського, Гребельній, Рельєфній, коло по вул. Бородінській, Тиражній, Клубній, пр. Металургів, Анапській, Пам’ятній, Айнлагській, Телеграфній, в/к Мурманська, провулках Арбатському, Черкаському.                      
 
Відділом економічного розвитку та підприємництва протягом тижня направлені листи до:
- департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва  Запорізької міської ради щодо встановлених тимчасових споруд «Купуй Запорізьке – обирай своє»; моніторинг цін на продукцію товарів «Купуй запорізьке – обирай своє»; моніторинг цін на соціально значущі продукти харчування та хліб; щодо запропонованої дислокації місць з реалізації продукції, присвяченої до Великодня та поминальних днів; інформація про перевірку місць реалізації м’яса та м’ясних продуктів на території району, зокрема на ринках та підприємствах торгівлі. Перевірено 18 об’єктів торгівлі, про результати перевірок складено відповідні довідки;
- департаменту архітектури та містобудування про укладені договори на право користування місцем для розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності з власниками ТС;
- Дніпровському ВП ГУНП в Запорізькій області та управлінню патрульної поліції у м. Запоріжжі ДПД Нацполіції України щодо сприяння у ліквідації точок стихійної торгівлі на пр. Соборному та пр. Металургів.                                                                                                             
Надано консультації 22 суб`єктам господарювання: щодо укладення договорів про право користування місцем – 10 суб`єктам господарювання; встановлення режиму роботи - 3 суб`єкту господарювання, розміщення засобу пересувної торговельної мережі - 7 суб`єктам господарювання, з інших питань – 2 суб`єкту господарювання.
Підготовлено та проведено комісію по упорядкуванню об’єктів сфери обслуговування, де розглянуто 6 питань – 5 звернень суб’єктів господарювання щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та укладення договорів на право користування місцем для розташування засобу пересувної мережі та 1 звернення юридичної особи щодо встановлення продовженого режиму роботи.
Підготовлено протокол вищезазначеної комісії.
Підготовлено та укладено 20 договорів на право користування місцем для розташування засобу пересувної мережі та 1 договір на право користування місцем для розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності з фізичними особами-підприємцями та юридичними особами.
На особу, яка вела стихійну торгівлю м’ясом свинини на пр. Металургів, 6 складено протокол про адміністративне порушення за ст. 152 КУпАП.
Щоденно проводяться рейди з ліквідації стихійної торгівлі на пр. Металургів відповідно до Плану координації заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на пр. Металургів з 8-00 до 10-00 та з 16-00 до 18-00.
Щоденно здійснюється обстеження району з виїздом, про що складаються відповідні довідки. Обстежено 151 об’єктів, в тому числі: торговельно-зупинкові комплекси, стаціонарні об’єкти, пересувна торговельна мережа, тимчасові споруди.
Протягом тижня проведені обстеження району з питання моніторингу та фотофіксації рекламних засобів розміщених на території району.
Сонячній сільраді Запорізького району направлено Протокол про адміністративне порушення за ст. 152 КУпАП з супровідним листом щодо його розгляду на засіданні адміністративної комісії.
Підготовлено проект розпорядження голови районної адміністрації про встановлення продовженого режиму роботи.
Підготовлено та видано 2 документи про встановлення режиму роботи: цілодобовий режим роботи аптеки «Благодать» за адресою пр. Металургів, буд. 16 та непродовжений режим роботи ательє та салону зачісок за адресою: вул. Бородінська, буд.
13.03.2017 – засідання тендерного комітету щодо:
укладення договору про закупівлю електричної енергії;
розгляд питання затвердження нових редакцій тендерних документацій.
13.03.2017 – розміщено в електронній системі закупівель:
скан-копія договору про закупівлю електричної енергії.
15.03.2017 - засідання тендерного комітету щодо:
розгляду питання внесення змін щодо вимоги забезпечення тендерної пропозиції в тендерну документацію для закупівлі послуг з ліквідації стихійних звалищ;
внесення змін до тендерної документації через зміну прізвища Швець О.В. на Колодій О.В.
розгляду питання внесення змін щодо вимоги забезпечення тендерної пропозиції в тендерну документацію для закупівлі послуг з поточного ремонту асфальтового покриття;
затвердження звіту про виконання договору (електрична енергія – договір від 18.02.2016 №12366).
15.03.2017 – опубліковано в електронній системі:
нову редакцію тендерної документації (поточний ремонт асфальтового покриття) та перелік змін;
нову редакцію тендерної документації (поточний ремонт асфальтового покриття) та перелік змін;
звіт про виконання договору (електрична енергія) на сайті уповноваженого органу.
15.03.2017 – лист міському голові щодо виконання плану закупівель за січень-березень 2017 року.
16.03.2017 - засідання тендерного комітету щодо:
внесення закупівель до додатку до річного плану на 2017 рік.
17.03.2017 - засідання тендерного комітету щодо:
відхилення пропозиції переможця процедури закупівлі послуг з розробки схеми організації дорожнього руху на дорогах району.
Координування здійснення допорогових закупівель районною адміністрацією.
 
Управлінням праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району з метою визначення складу сім'ї, ступеню нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для існування сім'ї впродовж тижня проведено обстеження умов життя 171 заявника, які звернулись за призначенням соціальної допомоги.
До управління звернулось 20 осіб за засобами реабілітації і протезно-ортопедичними виробами.  Видано 25 направлень на отримання технічних, протезно-ортопедичних виробів та інших засобів реабілітації.
Прийнято 183 заяви на призначення усіх видів допомог, 152 заяви на призначення субсидії за новим порядком. Розглянуто 102 справи на комісії по субсидіях.
Видано посвідчення «багатодітна сім’я» 4 особам, «дитина з багатодітної сім’ї» - 6 особам. Продовжено строк дії посвідчення «багатодітна сім’я» 2 особам, «дитина з багатодітної сім’ї» - 3 особам.
Видано 8 путівок на санаторно-курортне лікування.
Прийнято заяв на адресну допомогу ВПО – 19.

Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet