Офіційний портал
Запорізької міської влади

69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206


Новини Дніпровського району

Новини Дніпровського району
07.04.2017
 
Виконуючи доручення міського голови Володимира Буряка щодо приведення міста до належного санітарного стану тривають роботи з благоустрою та очищення від сміття території Дніпровського району.
Так, впродовж тижня у суботниках по очищенню парків та скверів від сміття, гілок та опалого торішнього листя взяли участь працівники районної адміністрації, студенти ЗДІА, учні гідроенергетичного коледжу ЗДІА, Запорізького правобережного професійного ліцею, шкіл району. Також промисловими підприємствами та підприємствами торгівлі та побуту приводилися до належного санітарного стану закріплені та прилеглі території.
Біля пам'ятного знаку чорнобильцям суботник провела районна організація "Союз ветеранів і інвалідів Чорнобиля".
Комунальними підприємствами виконані такі роботи:
- збір випадкового сміття – 647  тис. м²;
- очищення газону від торішнього опалого листя: сквер Чорнобильців – 1500 м2; сквер по бульв. Вінтера – 700 м2; сквер ім. І.В.Гутніка-Залужного - 2000 м2;
- вивіз листя – 3 т;
- вивіз сміття  – 0,5 т;
- обрізка, підкормка та перекопування троянд: розарій – 2153 од., пл. Запорізька – 1000 од.,  вул. Бородінська – 1895 од., сквер по вул. Верхній – 250 од., розвортне коло по вул. Бородінській – 600 од., сквер по бульв. Вінтера – 450 од., біля адміністративної будівлі райадміністрації – 303 од.;
- планування та посів однорічних квітників: пр. Металургів – 180 м2; сквер по вул. Верхній – 70 м2;
- улаштування пристовбурових лунок навколо дерев та кущів: сквер по вул. Верхній – навколо дерев - 45 од, кущів - 100 од., вул. Бородінська – навколо дерев - 15 од., кущів - 25 од.;
- очищення проїзної частини уздовж бортового каменю від наносного ґрунту: вул. Рельєфна – 505,8  м2 – 25,8 т; вул. Портова – 257 м2 – 13,1 т;
- очищення тротуарів  від наносного ґрунту: вул. Ладозька – 2000 м 2 – 7 т; вул. Бородінська – 3600 м2 – 24,3 т;
- ямковий ремонт з використанням асфальтобетонної суміші - 1067,69 м2: вул. Тиражна – 58,92 м2 – 9,9 т; вул. Котляревського – 72,3 м2 – 12,1 т.; вул. Рельєфна – 140 м2 – 19,2 т; вул. Товариська – 44,64 м2 – 7,5 т; гребля – 40 м2 – 9,3 т; вул. Ладозька – 77,38 м2 – 13т; вул. Пр. Толока – 22,2 м2 – 3,7 т; вул. Михайлова – 80 м2 – 11 т; вул. Сортувальна – 261 м2 – 30,9 т; вул. Розенталь – 271,25 м2 – 37,2 т.
Заміна 33 ламп по наступних вулицях: Котляревського, Ажурній, Кожедуба, Сортувальній, Скельній.
Вивіз зібраного торішнього опалого листя з прибудинкових територій по                        вул. Басейна, 4, 6, вул. Верхня, 6, 11, 14, проїзд Дружний, 5, 12, 12а, пр. Металургів, 4, вул. Незалежної України, 2а, 29, 31, вул. Південне шосе, 2б, 2а, вул. Сержанта Медведєва, 5, пр. Соборний, 187, вул. Трегубенка, 3, 2, 24, 28,  вул. Рекордна, 14, проїзд Леваневського, 5, вул. Одеська, 3, вул. Мала, 3, вул. Лобановського, 2, проїзд Віталія Тіліженка, 4, вул. Верхня, 9, вул. Рекордна, 9 – 274,5 м3.
 
Відділом економічного розвитку та підприємництва протягом тижня направлені листи до:
- департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва  Запорізької міської ради щодо встановлених тимчасових споруд «Купуй Запорізьке – обирай своє»; моніторинг цін на продукцію товарів «Купуй запорізьке – обирай своє»; моніторинг цін на соціально значущі продукти харчування та хліб; про оновлення мобілізаційного плану; щодо кількості об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, складів; щодо кількості об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування; про недопущення продажу алкогольних напоїв неповнолітнім; про заборгованість із виплати заробітної плати;
- департаменту архітектури та містобудування про укладені договори на право користування місцем для розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності з власниками ТС;
- Інспекції з благоустрою міської ради щодо вжиття заходів до власників земельної ділянки по вул. Братській, 19а, оскільки багаторазові прохання з боку працівників районної адміністрації привести територію до належного санітарного стану, ігноруються;
- управлінню з питань екологічної безпеки Запорізької міської ради про виконання Програми природоохоронних заходів;
- департаменту економічного розвитку міської ради зі звітом за формою №1-торги про здійснення державних закупівель; про здійснення допорогових закупівель у березні 2017 року;
- Дніпровському ВП ГУНП в Запорізькій області та управлінню патрульної поліції у м. Запоріжжі ДПД Нацполіції України щодо посилення заходів у зв’язку з проведенням операції «Нерест» з метою активізації і підвищення ефективності оперативної роботи щодо боротьби з незаконним виловом та торгівлею водними біоресурсами.
Надано консультації 33 суб`єктам господарювання: щодо укладення договорів про право користування місцем – 10 суб`єктам господарювання; розміщення нової ТС - 2 суб`єктам господарювання, розміщення засобу пересувної торговельної мережі - 11 суб`єктам господарювання, щодо встановлення режиму роботи об’єкту торгівлі – 4 суб`єктам господарювання, з інших питань – 4 суб`єктам господарювання, скарга на функціонування об’єкту торгівлі та пояснення – 2 людини.
Підготовлено та проведено комісію по упорядкуванню об’єктів сфери обслуговування, де розглянуто 7 питань – 4 звернення суб’єктів господарювання щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та укладення договорів на право користування місцем для розташування засобу пересувної мережі, 1 звернення фізичної особи підприємця про внесення нових місць до дислокації району, 1 звернення фізичної особи підприємця про внесення змін до розпорядження голови районної адміністрації, 1 звернення юридичної особи щодо узгодження торгівлі продукцією до Великодня.
Підготовлено протокол вищезазначеної комісії.
Проводиться підготовча робота щодо проведення сільськогосподарського ярмарку  на ринку «Селянський» 15.04.2017.
Щоденно проводяться рейди з ліквідації стихійної торгівлі на пр. Металургів відповідно до Плану координації заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на пр. Металургів з 8-00 до 10-00 та з 16-00 до 18-00.
Щоденно здійснюється обстеження району з виїздом, про що складаються відповідні довідки. Обстежено 49 об’єктів, в тому числі: торговельно-зупинкових комплексів, стаціонарних об’єктів, пересувної торговельної мережі, тимчасових споруд.
Протягом тижня проведені обстеження району з питання моніторингу та фотофіксації рекламних засобів розміщених на території району.
Підготовлено:
- 4 проекти розпорядження голови районної адміністрації про розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та укладення договору на право користування місцем для розташування засобу пересувної мережі;
- 1 проект розпорядження голови районної адміністрації про внесення змін до зон району;
- 1 проект розпорядження голови районної адміністрації про внесення змін.
Підготовлено та укладено 1 договір на право користування місцем для розташування засобу пересувної мережі та 2 договори на право користування місцем для розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності з фізичними особами-підприємцями. Подовжено дію 1 договору.
03.04.2017 проведено комісію з питання розгляду звернення мешканців будинку № 2 по вул. Портовій щодо функціонування бетонного заводу, розташованого поблизу із житловим будинком;  підготовлено акт про комісійний розгляд звернення мешканців житлового будинку
З метою розгляду звернення мешканців будинку № 2 по вул. Портовій підготовлені та направлені листи:
- міському відділу державної установи Запорізький обласний лабораторний центр МОЗ України про проведення замірів рівня шумів та участь у комісії;
- Дніпровському відділу поліції Головного управління Національної поліції України про участь у комісії щодо розгляду питань, порушених у зверненні;
- відповідь гр. Фесенку І. про стан розгляду звернення мешканців будинку
- відповідь гр. Куземченку Є.В. про стан розгляду звернення.
За результатами розгляду звернення директора позашкільного навчального закладу «Міський палац дитячої та юнацької творчості» Маринюк Л.В. щодо функціонування літнього майданчику у парку Металургів, підготовлені та направлені листи:
- директору позашкільного навчального закладу «Міський палац дитячої та юнацької творчості» Маринюк Л.В.
- гр. Солоковій Г.О. - власнику тимчасової споруди, розташованої у парку Металургів;
- відділу житлово-комунального господарства районної адміністрації про результати розгляду звернення.
Надано інформацію для узагальнення на лист Запорізької ОДА про проведення щорічного обласного телемарафону «Пам'ять».
Підготовлено відповідь на звернення суб’єкта підприємницької діяльності щодо узгодження реалізації продукції до Великодня.
Підготовлено відповідь на звернення фізичної особи-підприємця про внесення нових місць до дислокації району.
Підготовлено відповідь на звернення фізичної особи-підприємця про внесення змін до розпорядження голови районної адміністрації.
Підготовлено відповідь звернення на урядову гарячу лінію гр. Дробязго Костянтина Михайловича з питання надання роз’яснень щодо здійснення підприємницької діяльності.
04.04.2017 – розгляд пропозицій Учасників процедури закупівлі послуг з поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (3 Учасника).
05.04.2017 - засідання тендерного комітету щодо допуску до аукціону/відхилення тендерної пропозиції Учасників поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (3 Учасника).
 05.04.2017 – опубліковано в електронній системі:
протоколи розгляду тендерних пропозицій (3 Учасника);
протокол засідання тендерного комітету з інформацією про відхилення пропозиції ТОВ «Анстрой».
Координування здійснення допорогових закупівель спеціалістами районної адміністрації.          
 
Управлінням праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району з метою визначення складу сім'ї, ступеню нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для існування сім'ї впродовж тижня проведено обстеження умов життя 288 заявників, які звернулись за призначенням соціальної допомоги.
До управління звернулась 63 особа за засобами реабілітації і протезно-ортопедичними виробами.  Видано 1 технічний засіб реабілітації, 80 направлень на отримання технічних, протезно-ортопедичних виробів та інших засобів реабілітації.
Прийнято 180 заяв на призначення усіх видів допомог, 101 заяву на призначення субсидії за новим порядком. Розглянуто 58 справ на комісії по субсидіях.
Видано посвідчення «дитина з багатодітної сім’ї» - 7 особам. Продовжено строк дії посвідчення «багатодітна сім’я» 1 особам.
Видано 3 путівки на санаторно-курортне лікування.
Надано компенсацію на бензин 4 особам, на суму 660,00 грн.
Прийнято заяв на адресну допомогу ВПО – 15.
 
Впродовж тижня відділом по Дніпровському району служби (управління) у справах дітей Запорізької міської ради проведено рейди з метою обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають на обліку через перебування під опікою та піклуванням, осіб, які бажають оформити опіку/піклування над дитиною, обстеження житла яке знаходиться в Дніпровському районі, право користування та власниками якого є діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування. Складено 3 актів.
Надано 23 консультацій відвідувачам.
 
 

Яндекс.Метрика  
Шановні відвідувачі і користувачі сайту,
ми будемо вдячні, якщо Ви не забудете зробити посилання на нашу адресу www.meria.zp.ua
при використанні матеріалів сайту.

© 2007
Разработка сайта Smart Internet